I Dane statystyczne
Kobieta Mężczyzna
18-30 31-50 51 i powyżej
Podstawowe Średnie Wyższe
II Rejestracja
1. Jak ocenia Pani/Pan telefoniczny poziom obsługi Rejestracji: (proszę zaznaczyć odpowiedź)
Możliwość połączenia telefonicznego z przychodnią
Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
Troska o pacjenta w trakcie rozmowy
Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
2. Jak ocenia Pani/Pan pracę personelu w Rejestracji: (proszę zaznaczyć odpowiedź)
Czas oczekiwania do Rejestracji
Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
Troska o pacjenta w trakcie rozmowy
Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
III Opieka lekarska
1. Jak ocenia Pani/Pan poziom lekarskiej opieki medycznej w trakcie konsultacji jeśli chodzi o:
Stosunek do Pacjenta (życzliwość, wykazywanie zaangażowania)
Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
Zapewnienie intymności i godności osobistej podczas wizyty
Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
2. Czy podczas wizyty może towarzyszyć Pani/Panu osoba bliska: (proszę zaznaczyć odpowiedź)
Tak Nie
3. Czy wie Pani/Pan, że obecność oraz asystowanie przy wizycie i badaniu osób trzecich (studenci, stażyści, inni), może mieć miejsce jedynie po wyrażeniu zgody:
Tak Nie
4. Czy wie Pani/Pan o możliwości wezwania wizyty domowej w uzasadnionych przypadkach (np. Obłożnie chory, chory po urazie, osoby starsze, pacjenci mający problem z poruszaniem się, nagłe zachorowania – gdy utrudnione jest dotarcie do lekarza):
Tak Nie
5. Czy w sposób zrozumiały udzielono Pani/Panu informacji p stanie zdrowia, trybie i sposobie leczenia (proszę zaznaczyć odpowiedź)
Tak Raczej tak Nie Trudno powiedzieć
6. Czyt uzyskał/(-a) Pan/Pani wystarczającą wiedzę o planowanych badaniach, konsultacjach i czy ma Pan/Pani możliwość współuczestniczenia w podejmowaniu decyzji terapeutycznych (proszę zaznaczyć odpowiedź)
Tak Raczej tak Nie Trudno powiedzieć
IV Personel pielęgniarski
1. Jak ocenia Pani/Pan uprzejmość, życzliwość i profesjonalizm personelu pielęgniarskiego: (proszę zaznaczyć odpowiedź)
Bardzo dobrze Dobrze Źle Bardzo źle
V W funkcjonowaniu poradni najbardziej odpowiada mi:
VI W funkcjonowaniu poradni najmniej odpowiada mi:
VII Czy poleci Pani/Pan Naszą Przychodnię znajomym:
Tak Nie