Drodzy Pacjenci,
NFZ uruchomił TPK. W razie nagłego pogorszenia stanu zdrowia, poza godzinami pracy POZ, można skorzystać z teleporady, dzwoniąc na bezpłatny numer:
800 137 200
Pacjenci otrzymają niezbędną pomoc medyczną od poniedziałku do piątku, w godzinach od 18.00 do 8.00 rano kolejnego dnia, czyli po godzinach pracy poradni POZ oraz w weekendy, święta i inne dni ustawowo wolne od pracy – całodobowo.
Pod numerem 800 137 200 dyżurują pielęgniarki lub położne i lekarze gotowi do udzielania pomocy dzwoniącym pacjentom. Połączenie jest bezpłatne i może być wykonane tylko z Polski, ponieważ obejmuje TYLKO osoby ubezpieczone w naszym kraju.
Porady udzielane są w następujących językach:
– polskim
– angielskim
– rosyjskim
– ukraińskim
– w języku migowym poprzez wideoczat ( za pośrednictwem tłumacza Polskiego Języka Migowego)
Teleplatforma nie zastępuje świadczeń udzielanych przez nocną i świąteczną opiekę zdrowotną, której zadania pozostają bez zmian.
W ramach TPK uzyskasz:
– e-receptę
– e-skierowanie
– e-zwolnienie